Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 21.11.2024, 11:23

Персональний сайт вчителя Артеменко Наталії Іванівни

Меню сайту
Категорії розділу
Тести [4]
Дидактичні матеріали [3]
Відеоматеріали [2]
Презентації [6]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Методичний кейс » Тести [ Додати матеріал ]

У категорії матеріалів: 4
Показано матеріалів: 1-4

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Складносурядне речення

Варіант1

1.Складносурядним є речення

А Латаття ніжилось в озерах,  хитали ряску карасі.

Б На вечірньому небі потьмяніли і щезли сріблясті зірки.

В Національна своєрідність зближує нації, а не роз’єднує їх

Г Усе іде,але не все минає над берегами вічної ріки.

Д Хто своє носить,той чужого не просить.

2.Протиставний смисловий зв'язок мають частини складносурядного речення

А Запрягайте коні в шори, коні воронії, та й поїдем доганяти літа молодії.

Б Темне небо лежало, і хмара ходила навкісна, та шуміли тополі.

В Була я щаслива, та терном поросла моя дорога до того щастя.

Г Ялинка затремтіла від низу до вершечка, та кілька глиць упало на сніг.

Д Лиш коники в стерні сюрчали та марево хилилось до землі.

3.Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення Вітру на морі не було… вибрати

А коли ми повернулися з екскурсії.   Б хоча за прогнозом обіцяли буйного.

В як і очікуваного кілька днів сонця.   Г проте клекотав сильний прибій.

Д  штиль радував матерів із дітьми.

4. Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення Зривалися в небо ластівки…вибрати

А коли вибіг у двір старий кіт.  Б ховалися комахи в невидимі щілини.

В і різко тараном падали вниз.   Г та вимальовували в ньому арфу.

Д і розбивали небо блискавки.

5 Перед виділеним сполучником треба поставити кому в реченні (розділові знаки пропущено)

А Удосвіта знов загули на морозі сосни і закричали півні на горищах.

Б Тут кажуть уночі горять вогні болотні чи світяться корчі зотлілі до трухи.

В Зрідка тут пробіжить заєць або спиниться на кручі вовк.

Г в одну мить розсунувся  простір і стали ближчими зорі.

Д На сизих луках скошено траву і літо буйне в береги ввійшло

6. Перед виділеним сполучником треба поставити кому в реченні (розділові знаки пропущено

А На небі з хмар творилися темні хащі лісів і в їхньому русі й розвої вчувалась хода весни.

Б Тільки синиці посвистують та інколи прошелестить угорі невидима гайвороняча зграя.

В А сьогодні над Харковим зупинились табуни південних хмар і йде справжній тропічний дощ.

Г Уже вся долина й гори й тропи блищать вогнями і разом з димом із землі  здіймається  вгору і пісня.

Д Від лісу тягло справжнім настоєм живиці та долітали лункі удари сокири.

7.Коми НЕ ТРЕБА ставити між частинами складносурядного речення(розділові знаки пропущено)

А Тільки коники сюрчать та перепел іноді підпадьомкує.

Б І наперед не треба ворожити і за минулим плакати не варт.

В Над Дніпром клубочиться задуха і пахне степом сизий деревій.

Г Пливе над світом осінь як медуза і мокре листя падає на брук.

Д Нове століття вже на видноколі і час новітню створює красу.

8. Коми НЕ ТРЕБА ставити між частинами складносурядного речення(розділові знаки пропущено

А Козацький вітер вишмагає душу і я у ніжність ледве добреду.

Б  Лиш гул од копит степом котився та хліба шелестіли.

В А вже весна і знову серце щем і знов надія мертва оживає.

Г А літо йде полями і гаями і вітер віє і цвіте блакить

Д Реве Дніпро й лани широкополі медами пахнуть колосом шумлять.

9. Тире треба поставити між частинами складносурядного речення(розділові знаки пропущено

А Тепло було й вишні цвіли рясно.  Б Заснули доли і полонина в тиші спить.

В Ураз труснуло всю світобудову і тиша впала на свічадо плес.

Г Ясно ще осіннє сонце сяє та холодом осіннім вже в повітрі потягає.

Д Чи то мій сон чи  просто чорна магія.

10.НЕ ТРЕБА ставити тире між частинами складносурядного речення(розділові знаки пропущено)

А Чимось зарадиш людині і на душі легко весь день.

Б Чужих два слова в пісні буде і пісня вся тоді чужа!

В Озвався постріл над річкою і на коня схиливсь козак.

Г Давно закінчилася злива і хмари розійшлися.

Д Квітує жито і ячмінь колос викидає

11.Прочитайте речення.

Чи оіснь(1) чи зима(2)чи взелені діброва(3) весни вітає дні(4)чи літо славить птах, - усе мені шумить хода твоя шовкова(5) а стан твій молодий пливе в моїх очах.

Кому треба поставити на місці всіх цифр, КРІМ

А 1       Б2      В3      Г4      Д5

12.Правильно поставлені розділові знаки в реченні

А Безконечні стежки скриті, інтимні, наче для самих близьких, водять мене по нивах, а ниви котять та й котять зелені хвилі і хлюпають ними аж в краї неба.

Б Безконечні стежки, скриті інтимні, наче для самих близьких, водять мене по нивах, а ниви котять та й котять зелені хвилі і хлюпають ними аж в краї неба.

В Безконечні стежки, скриті, інтимні наче для самих близьких, водять мене по нивах, а ниви котять та й котять зелені хвилі і хлюпають ними аж в краї неба.

Г Безконечні стежки, скриті, інтимні, наче для самих близьких водять мене по нивах, а ниви котять та й котять зелені хвилі і хлюпають ними аж в краї неба.

Д Безконечні стежки, скриті, інтимні, наче для самих близьких, водять мене по нивах, а ниви котять та й котять зелені хвилі і хлюпають ними аж в краї неба.

 

 

 

Тести | Переглядів: 5360 | Завантажень: 0 | Додав: inconstant | Дата: 16.11.2014 | Коментарі (0)

     Числівник                                            ЗНО

Тест

1.Позначте рядок, у якому допущено помилку:

А сімдесят, сімнадцятий, семеро, сім восьмих

Б п’ятеро, двадцять п’ятий, п’ятнадцятий, одна друга

В кількасот, кільканадцять, декілька, багато

Г три, однією третьою, п’ятидесяти, шести десяти

2. Позначте рядок, у якому всі числівники - кількісні:

А перший, третій, п’ятий, сьомий   Б десять, триста, п’ятсот, дев’ятсот

В двохсотий, трьохсотий, трьохтисячний, п’ятимільярдний

Г сороковий, сімнадцятий, п'ятдесят четвер­тий, тридцять дев’ятий

  1. Позначте рядок, у якому запис «До 3735 додати 9» написано словами правильно:

 А До трьох тисячів семиста тридцяти п’ятьох додати дев’ять.

 Б До трьотисяч семиста тридцяти п’яти до­дати дев’ять.

 В До три тисячі сімсот тридцяти п’яти до­дати дев’ять.

 Г До трьох тисяч семисот тридцяти п’яти до­дати дев’ять.

  1. Позначте правильну відповідь на запис «Скільки разів 10 міститься в 187»:

   А Скільки разів 10 міститься в ста вісімде­сятьох семи?

   Б Скільки разів десять міститься в ставосьмидесяти семи?

   В Скільки разів десять міститься в ста вісьмидесяти сімох?

   Г Скільки разів десять міститься в сто вісімдесят семи?

  1. Запишіть словосполучення, узгодивши чис­лівники з іменниками:

Два з половиною (вагон), півтора (зошит), два (лимон), п’ять (сестри), одна шоста (аркуш).

  1. Запишіть словосполучення, узгодивши чис­лівники з іменниками:

Двадцять восьме (листопад), восьме (лютий), з сімнадцятим (лютий), з двадцять четвертим (серпень).

  1. Розкрийте дужки, узгодивши числівники з іменниками:

На уроці відповіло 5 (учень), для уроків ку­пили (8 окуляри), до змагань готували (7 сани), майстри виготовили (4 двері).

 

  1. Запишіть форму орудного відмінка числів­ника п’ятсот .
  2. Запишіть форму давального відмінка чис­лівника триста .
  3.  Позначте правильну форму родового від­мінка числівника 786:

А семисот восьмидесята шести          Б семисот вісімдесяти шести

В сімисот восьмидесята шести           Г семисот восьми десятьох шести

  1.  Позначте правильну форму орудного від­мінка числівника 448:

А чотирмастами сороками вісьма    Б чотирьохстами сорока вісьмома

В чотириста сорока вісьмома           Г чотирмастами сорока вісьмома

  1.  Позначте варіант, в якому всі числівники записано правильно:

А Багатьохмільйонний, п’ятисотий, вісімдесятий

Б п’ятдесятий, шестисотий, п’ятитисячний

В сімдесятий, статисячний, семисотий

Г тритисячний, десятимільярдний, двохсотий

  1.  Розкрийте дужки, записавши числівники словами:
  1. (студент), 10 (учень), 2 (професор), 7 (друг).
  1.  Визначте, яку синтаксичну функцію ви­конує виділений числівник у реченні:

Одним пальцем і голки не вдержиш.

А підмет              Б присудок                В додаток               Г означення

  1.  Позначте речення, у якому всі виділені слова - числівники:

А Старий дуб жив уже багато-багато років.

Б Мені приходять телеграми, мені сповнилося тільки двадцять п’ять.

В Сто років - це ж дуже багато, а він кілька сотень років прожив.

Г На тисяча дев’ятсот сорок сьомий рік було назв, утворених від імені Іван, понад триста, від імені Петро - щось до чотирьохсот!

  1.  У числівниках виділіть неправильно утво­рену відмінкову форму, запишіть: п’ятьома, одинадцятьох, дво­мастами, иіестидесяти шести, двома п’ятими, тридцять сьомий:
  2. Утворіть форму давального відмінка від числівника п’ятдесят сім. Запишіть.
  3. Утворіть форму орудного відмінка від числівника кільканадцять.
  4. Утворіть форму місцевого відмінка від числів­ника дев’яносто.

 

  1. Установіть відповідність

1.кілька, декілька, кількасот                         А неозначено-кількісні числівники

  2.п’ятеро, троє, семеро                                           Б дробові числівники

  3.двадцять другий, тридцять сьомий, дев’ятий    В порядкові числівники

  4. одна друга, три четвертих, п’ять сьомих          Г збірні числівники

  5. п’ять, тридцять чотири, двадцять                     Д власне кількісні числівники

  1.  Порушено граматичну норму на позна­чення часу в рядку:

А двадцять по третій                      Б пів на десяту

В чверть по одинадцятій                Г без п’ятнадцяти три

  1.  Помилково узгоджено числівник з імен­ником у рядку:

А одна п’ята сторінки                     Б сім з половиною тон

В троє разів                                      Г півтора року

  1. Помилково узгоджено числівник з імен­ником у рядку:

   А семеро малят                             Б  п’ять кілограмів

  В півтораста гривень                    Г два доцента

  1.  Правильною є відмінкова форма числівника:

А чотирьохстах   Б на восьмистах    В п’ятидесяти дев’яти     Г  на сороках

 

 

 

 

 

Тести | Переглядів: 3452 | Завантажень: 0 | Додав: inconstant | Дата: 16.11.2014 | Коментарі (0)

Односкладне  речення

Варіант 1

  1. Односкладним означено-особовим є речення

А Краю не було цій ночі.  Б Постою край галяви, подивлюся на квіти й трави

В Довженків світ… Краса. Людина. Творчість.

Г Шануй учителя, як свято родителя.

2. Односкладним неозначено-особовим є речення

А Стою у колі мрій і спогадів, мов дерево в осіннім листі.

Б Отак мені доведеться свято зустрічати.

В Не силою роби, а розумом.     Г У нас проханих не люблять.

3. Односкладним узагальнено-особовим є речення

А Сад любові, крила злетів, дружби зоряні мости.

Б За рідний край і життя віддай.

В Для мене без тебе і життя нема.   Г Люблю рядки правдиві і відкриті.

4. Односкладним безособовим є речення

А Красива ніч, велика ніч, як марево сторіч.

Б Для сонячного проміння кордонів нема, нема держав.

В Батьківщино, здалека пошли нам терпіння й відваги.

Г Губами говори, а руками роби.

5. Односкладним називним є речення

А Десь недалеко звуки автомобіля.  Б Срібна тонка павутина бабиного літа.

В Степові стежини вдалині.  Г У степу безмежжя трав і струнна музика вітру.

6. У складному реченні перша частина – односкладне називне, а друга – двоскладне в рядку

А І тихо, і сумно, і голо, і зірка зійшла на ясне видноколо.

Б Стою, дивлюся, серцем завмираю: як мало я ще рідну землю знаю!

В Барвисті осені полотна, а літо вже одколосилось.

Г Первісного неба краса полуднева, і вітер,і сонце, й зелені дерева!

7. У складному реченні перша частина – односкладне означено-особове, а друга – двоскладне в рядку

А Хто робить кревно, той ходить певно.

Б Люблю дітей, коли вони ідуть уперше до школи восени.

В Почулось, наче десь коні крізь вітер озвалися з  темряви.

Г Мого життя не вистачить мені для справ, що їх у задумах лелію.

8.Установіть відповідність

Односкладне речення                              Приклад

1 означено-особове                    А Свого щастя і колесом не об’їдеш .

2 неозначено-особове                Б Нині холодно навіть удень.

3 узагальнено-особове               В Стою, мов скеля, непорушний.

4 безособове                               Г До Харкова  від’їжджали вночі.

                                                    Д Пекельний посвист снарядів.

9.Установіть відповідність

Односкладне речення                              Приклад

1 означено-особове                   А Сьогодні світлий день Різдва.

2 неозначено-особове                Б З полови хліба не спечеш.

3  узагальнено-особове             В Весною в селі  встають рано.

4   безособове                            Г Любим дивитись на зорі, на їх неосяжну сім’ю.                        

                                                Д Працювати далі над сюжетом чи покинути?

10. Установіть відповідність

Односкладне речення                              Приклад

1 означено-особове                  А Пахло чебрецем і свіжою  травою

2 неозначено-особове               Б Довгий яр, білою черемхою залитий.

3 узагальнено-особове              В Більше роби та менше говори.

4 називне                                    Г Наливайтесь, житечко й ячмінь, тепло виною.

                                                  Д Весілля справляли по-старосвітському.

11. Установіть відповідність

Односкладне речення                              Приклад

1 означено-особове                  А Нікому не дано змінити безповоротній 

  1. неозначено-особове              часоплин.
  2. безособове                           Б Красива ніч, велика ніч, як марево сторіч.
  3. узагальнено-особове           В Батьківщино, здалека пошли нам терпіння
  4. називне                                     й відваги.

                                                   Г День такий теплий і сонячний сьогодні.

                                                   Д Мені показували  з кручі    Дніпро.

                                                   Е Решетом воду не носять.      

          

 

Тести | Переглядів: 5088 | Завантажень: 0 | Додав: inconstant | Дата: 16.11.2014 | Коментарі (0)

Головні та другорядні члени речення

Варіант 2

1.Простий підмет ужито в реченні

А Хвилею зеленою здіймається навесні  Батиєва гора.

Б П’ятірка сивих плотарів сиділа в тінях яворів.

В Ми тут з піратом і кинулись до моркви.

Г Усі ми прагнемо красу природи осягнуть.

Д Багряне сонце  сутінню лісною  у просвіт хмар показує кіно.

2.Підмет виражено неозначеною формою дієслова в реченні

А Ми нічого спинити не в силі. Б Сідати за стайню збирається сонце.

В Намотати на вус  - означає  добре запам’ятати .

Г Іти мені додому неблизький світ. 

Д Стати хліборобом радили мені з дитинства.

3 Простий дієслівний присудок ужито в  реченні

А Вести всі роботи з дотриманням графіка – золоте правило.

Б Найбільша наша турбота – виробити спільні рекомендації.

В Гарним був Київ цього свіжого осіннього ранку.

Г Передавати досвід молодим  -  найбільше  щастя .

Д О вісімнадцятій тридцять будь обов’язково вдома.

4 Іменну частину складеного присудка виражено прикметником у реченні

А У містах земля одягнена в камінь і залізо. 

Б Гомоніти з великим начальством було для мене втіхою.

 В У справедливих армій доля завжди прекрасна.

Г На гіллі рясному цвіт немов сніжинки.

Д Горобці в піску сипкому – ніби діти у ставку.

5 Складений дієслівний присудок ужито в реченні

А Заміж вийти – не дощову погоду пересидіти.

Б А ось тепер будемо вечеряти всі разом

В Любить людей мене навчила мати.

Г Моє серце прагне буять на просторі!

Д На дніпровській долині ромашка побита зів’яла .

6 Підмет виділено в реченні

А Сірий кіт на призьбі біля хати шукає в тихих снах минулі дні.

Б Нехай тендітні пальці етики торкнуть вам серце і вуста

В Над синім бором в рудих корчах мела-крутила крута зима.

Г Малі озерця блискають не злісно, колише хмара втомлені громи.

Д Багряне сонце сутінню лісною у просвіт хмар показує кіно.

7 Додаток виділено в реченні

А Від козаччини до Чорнобиля – усе українське життя стає епосом.

Б Колись велика ріка Конка сьогодні стала річкою.

В Весна – художник дуже знаменитий.

Г Нашу індивідуальність створює пам'ять .

Д Митець – створіння примхливе й складне.

8 Обставину мети вжито в реченні

А Не відступати на жоден крок!   Б Саме через тебе мені світ милий.

В Поїдемо переймати досвід.  Г Гомоніла Україна , довго гомоніла.

Д Все так відчайдушно, щасливо цвіте.

9 Обставину виділено в реченні

А Теплий туман налив балку по вінця.

Б Жити лише для розваг, для гри в ніщо – це аморально.

В У ресторанах світу популярна наша котлета по-київськи.

Г Команда з Одеси перемогла вже н6а останньому етапі.

Д Ще назва є, а річки вже немає.

10 Означення виділено в реченні

А Час не помічають не тільки щасливі, а й безсмертні.

Б Література справді спроможна сприяти розвиткові людини.

В Істинно вільна людина ні над ким не прагнутиме панувати.

Г Тільки із страждання виникає здатність перейнятися болем ближнього.

Д Художник по суті дуже беззахисний перед свинцевим лицем обставин.

11Означення виділено в реченні

А То не хмара – біла пташка хмарою спустилась над царем тим.

Б Розкіш царів меркне перед мистецькими шедеврами геніїв.

В Не мати царя в голові – означає діяти нерозсудливо.

Г За царя не бачили часом і сухаря.

Д Крути не верти – царем не будеш.

12.Установіть відповідність

Член речення                                    Приклад (виділене слово)

1присудок                        А Козак не без долі, дівка не без щастя .             

2 обставина                      Б Козак мовчить, а  все знає.

3 означення                      В І холод не страшний, коли козак молодий.

4 додаток                          Г Не братайся з козаками мед пити.

                                           Д Козакові Омелькові картопельки тепленької.

13 Установіть відповідність

Член речення                                    Приклад (виділене слово)

1підмет                           А  Бажав я для скованих волі, для скривджених кращої

2 присудок                        долі.

3 означення                    Б Дорога ліворуч  була  наглухо закрита дубовими 

4 додаток                          завалами.

                                         В Десь за ланами гомонів, затихаючи ,ліс.

                                         Г Любити ближнього – це найважливіша з людських

                                             наук.

                                        Д Поезія – це праця зрима, думка сміливої весни.

14 Установіть відповідність

Член речення                                    Приклад (виділене слово)

1 підмет                          А Стомились хлопці , присіли спочивати.

2 присудок                     Б Кайдаш загадав  Кайдашисі й Мелашці гребти сіно.

3 означення                    В Серед неба  ходить білолиций.

4 обставина                    Г Живу бажанням творити добрі діла.

                                         Д Послухайте: критика критикою, тонн тоном.

Тести | Переглядів: 5628 | Завантажень: 0 | Додав: inconstant | Дата: 16.11.2014 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz