Сьогодні, як ніколи, для формування конкурентно здатної, творчої, соціально адаптованої та комунікативно-компетентної особистості необхідне розумне слідування методичним новаціям, що виходить з безумовного визнання системності. Будь-який мовний знак усвідомлюється лише «в контексті всієї системи даної мови» (В.В.Виноградов); але і будь-яке методичне починання актуальне лише тоді, коли воно є елементом цілісної системи педагогічних уявлень.
Моє завдання як учителя - допомогти дитині знайти знання, підтримати її, вселити віру в себе, у свій розум, у свої сили, в успіх, у кінцевий результат!
Навчання – це процес пізнання навколишнього світу, це шлях, що направляється педагогом і самим учнем, шлях подолання незнання, а подолання вимагає певних зусиль. Без зусиль неможливі ні активна пізнавальна діяльність, ні свідома участь у навчальному процесі вчителя й учня.